guile-gtk.spec

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 10 Paź 2003, 14:18:32 CEST

On Thu, Oct 09, 2003 at 11:23:26PM +0200, Marcin Krzyzanowski wrote:
> [...]

http://www.nongnu.org/guile-gtk/docs/
http://savannah.nongnu.org/download/guile-gtk/

Trochę aktualniejsze. Wystarczyło użyć googli.

> no to kasuje oba.

xemacsem nikt się nie zajmuje, kasuję xemacs*

MSPANC

A na serio: w repo jest co najmniej kilkaset nie budujących się
pakietów. Żeby usuwać, trzeba mieć dobrze uzasadnione potwierdzienie
beznadziejności sytuacji pakietu. Usuwanie w innym przypadku często
prowadzi do niepotrzebnego powtarzania pracy - i zdziwienia w momencie
"cvs add".