iproute2.spec

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 10 Paź 2003, 20:26:16 CEST

On Fri, 10 Oct 2003 pbern w pbern.biz wrote:

> Czyli rozumiem ze 2.6 moge spokojnie uzywac z iptables i iproute2??? i nie
> bedzie mi sie to wysypywac????

tego niewiem ...
mozna budowac bezposrednio to jest ale trzeba dodac "--without tc" - co moze
nie byc najlepszym pomyslem ..
albo w iproute2/tc/Makefile nalezy zakomentowac kilka wpisow min.:
wrr, [q_wrr]
htb  [q_htb]
esfq [q_esfq]

jest to zwiazane ze zmianami w naglowkach ...

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}