test -> ready

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pią, 10 Paź 2003, 23:11:54 CEST

Dnia pią 10. października 2003 11:19, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

Chyba nie na tę listę miało iść.

> Jest toto nawet dla alphy...

Dlaczego "nawet"? - przecież to jest noarch.

> * SRPMS:
>         kdevelop-c_c++_ref-2.0.2-1.src.rpm
> * alpha:
>         kdevelop-c_c++_ref-2.0.2-1.noarch.rpm
> * i386:

BTW:

1. ciągle znajduje jakieś niedziałające linki (to jest dokumentacja w htmlu) -
href odnosi się do cośtam.html a plik jest cośtam.htm - trudno, niech każdy,
kto tego używa sobie poprawia. Próbowałem wyłapać to przez blnkcheck(1), ale
jakoś nie udawało mi się znaleźć sensownego outputu. Diabeł mnie podkusił,
żeby się tym zająć ... .

2. przypuszczam, że nazwa *c++* szkodzi cvsweb'owi - dostaję "Error 500" przy
próbie obejrzenia zawartości speca, patchy, "sourców". Z ciekawości zajrzałem
do cvs.pld.org.pl - +/- ten sam problem. Za to podgląd diffów działa
normalnie.

pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.