glibc

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Nie, 12 Paź 2003, 08:46:18 CEST

W liście z nie, 12-10-2003, godz. 01:12, pbern w pbern.biz pisze:

> nie buduje sie od przynajmniej 2 tygodni...

myslalem ze to jakis prostyp problem z plikami ale jak sie temu
przyjrzalem to burdel make install robi taki ze nie wiadomo co gdzie
kiedy i dlaczego. Wczoraj sie poddalem. Dzis nie mam maszyny zeby to
jakos szło. Wiec na razie nie ruszam, moze ktos lepszy sie zabierze za
to. Poza tym trzeba poprawic locale w glibc, bo tak sobie wymysliliem ze
moja problemy z polskim jezykiem to problem glibc.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>