Gentoo versus PLD

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Sob, 11 Paź 2003, 00:03:03 CEST

Dnia pią 10. października 2003 20:42, Bartosz Taudul napisał:

> Jakoś w innych specach STBR było widać, a pakiety na buildery nie szły.
A moje poszły wszystkie, bo się starałem (ba, byłem nawet upierdliwy). A czego
nie byłem wstanie sam dobrze zrobić, to Ankry i Qboosh (może ktoś jeszcze?)
poprawili (za co im serdeczne dzięki). IHMO to, co jest potrzebne i w miarę
się nadaje powinno być na ftp, a nie rozbabrane kisić się w cvs.
> :P
Stań przed lustrem.

--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.