Gentoo versus PLD

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 11 Paź 2003, 13:03:59 CEST

On Sat, 11 Oct 2003, Bartosz Taudul wrote:
> Ja sobie pakiet potrafię zbudować. A jak ktoś nie potrafi - cóż, jego
> strata. Nie zamierzam tańcować dookoła osób mających dostęp do
> builderów.

Chyba się nie rozumiemy...
Zobacz na liczbę pakietów i liczbę zmian. Nawet jakbym chciał wszystko
obejrzeć to nie jestem kloczkiem i nie siedzę 48h non-stop (jak mu się
zdażało).
Chodzi po prostu o informację "to jest gotowe wg mnie, można puszczać".
Bez tego, sorry. Jak mi zależy na pakiecie (czyt. mam taką kartę/używam
tego programu) to on się i tak pojawi, ale w żadnym innym przypadku.

Teraz jasne?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...