mplayer nowy

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 11 Paź 2003, 15:56:14 CEST

On Mon, Oct 06, 2003 at 01:50:35 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> - xv regulacji głośności zanika mi obraz - jest czarny. Wygląda na
> pochrzanione coś z OSD.
[...]
> Dodatkowo przy wszelkich operacjach an OSD (przesuwanie czy cokolwiek)
> widać mruganie. Widać, że ta działka jest aktualnie schrzaniona.
> Czy ktoś zauważył coś podobnego?

Tak, ja - tylko że przy operacjach z okienkami IceWM. Przy przełączaniu
z innego okna (alt-tab) na mplayera obraz czasem znika, przy dowolnej
operacji, np. chodzenie po menu, przy każdej zmianie - obraz mruga.
Wersja z CVS, własna kompilacja.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/