SPECS: neon.spec (HEAD)

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 12 Paź 2003, 14:42:16 CEST

On Sun, 12 Oct 2003, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> To w takim razie wywalamy wszędzie mysqla, ldapa, postgresa, ssla do bcondów
> (tam gdzie się da)? Zapomij.

Tylko zwroc tez na to uwage, ze z mysql,pgsql,ldap itp. jest tak,
ze gdzie sie da rzeczy wymagajace tego ida do podpakietu.

Tutaj tak mozna?

Mam nadzieje ze samba 3.0 juz jest na tyle zmodularyzowana,
ze obsluga AD (wymagajaca krb+ldap) bedzie w podpakiecie...

Ten sam klopt widze z XFree86-libs - tez sie nieco "zbyt czesto"
przyplatuje - ze wymienie tylko ghostscripta, czy perl-GD(*).

Wytlumaczy mi ktos po co mi na Xy na printserwerze?

M.

(*) da sie zbudowac perl-GD bez linkowania z libXpm i libX11 ?

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-