admin: data (HEAD)

Adam Nowotny domelu-lists w toster.org
Nie, 12 Paź 2003, 21:11:19 CEST

W liście datowanym 12 października 2003 (20:27:46) można przeczytać:

> Po co?
> irc.pld-linux.org - polska.irc.pl i autojoin na #pldhelp.

trzeba brać poprawkę na to, że *.irc.pl wpuszcza tylko z użytkowników
z .pl

> A irc.pld-linux.org dla faqa to jest jednak mocno myląca nazwa :)

jak napisałem poprzednio, strona ma służyć tylko IRCownikom..
'faq.pld-linux.org' odpada, bo jest mylące z http://pld-linux.org/FAQ/

--
pozdrawiam,
 domelu<at>domelu.net | http://domelu.net/