SPECS: sudo.spec (HEAD)

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Nie, 12 Paź 2003, 22:48:27 CEST

On Sun, 2003-10-12 at 22:32, Paweł Gołaszewski wrote:

> BR to i tak był błąd... _Jeżeli_ już to Req...
>
> Ta zmiana jest niby ok, ale... dostajemy nie-działający by-default sudo...

jak niedzialajace ?
nie dzialajace visudo, ale sudo bedzie ok.

poza tym jak ktos chce uzywac oo do edycji /etc/sudoers ?

Tak naprawde trzeba vi posadzic bardzo szybko bo nawet zadego pliku z
/etc/sysconfig nie poprawisz i jeszcze wstawic Req: /bin/vi do
rc-scripts. Wiem czepiam sie. Ide spac, nie spalem od piatku.

Uwielbiam prawa do builderow.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>