SPECS: sudo.spec (HEAD)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 13 Paź 2003, 09:42:30 CEST

On Mon, Oct 13, 2003 at 09:39:02AM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Raczej symlink via /etc/alternatives.

> alternatives IIRC jest obsługiwane przez nowego chkconfiga (z RH, chyba
> nowszego niż mamy).
> Pytanie czy warto w to wchodzić - jest to dodatkowe kilka punktów,
> gdzie może się coś posypać i nie tak łatwo od razu znaleźć.

IMHO jeśli to robić to lepiej jako skrypt. Skrypt może np. krzyczeć, że
coś jest nie skonfigurowane dobrze i mieć fallback na <flame>vi</flame>.
Coby jeszcze umiał np. +12 przetłumaczyć innym niż vi i emacs edytorom.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h