kbd requires

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 13 Paź 2003, 18:33:54 CEST

On Sun, Oct 12, 2003 at 05:22:14PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Jednakze pojawia sie tu problem dlaczego wybrac takie jezyki, a nie inne.
> Czemu de_DE, a nie de_AT ? Czemy pominac wloski, francuski, japonski

Powyższe to akurat mój lokalny wybór :)
(vim /etc/sysconfig/localedb && localedb-gen;
 ko_KR było dodane ręcznie przez localedef)

> Mysle, ze dobrym rozwiazaniem byloby przebudowanie bazy podczas instalacji
> systemu albo po instalacji/upgrejdzie glibc w opadciu o aktualne ustawienia
> rpm-a odnosnie instalowanych jezykow. Jak ktos wybierze, ze chce wszystkie,
> to niech ma wszystkie...
> Realne ?

Przy instalacji albo w tym skrypcie do uaktualniania Ra->Ac, co go
jeszcze nikt nie widział - tak.
Przy każdym uaktualnieniu glibc - nie ma sensu, to trochę trwa
(ew. %triggerpostun -- glibc < 2.3.0? uruchamiane tylko w obecności
localedb-src? bo Requires: localedb-src w glibc nie przejdzie).

Mając listę obsługiwanych lokalizacji (z krajem, nie sam język)
z instalatora albo /etc/rpm/macros - łatwo, wystarczy je wpisać do
/etc/sysconfig/localedb::SUPPORTED_LANGUAGES i uruchomić localedb-gen.

Tylko do tego trzeba mieć zainstalowane localedb-src - przynajmniej na
chwilę, potem można usunąć.