SPECS: sudo.spec (HEAD)

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Wto, 14 Paź 2003, 22:34:55 CEST

Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> [14-10-2003 22:11]:
> Natomiast pewnie sie zgodzisz, ze taki symlink nie musi nalezec do pakietu,
> a moze byc tworzony przez skrypt %post w zaleznosci od tego, jakiego vi*
> mamy zainstalowanego. A jest ich pare: vim, vim-static, nvi, ...

Tak.  Ale instaluję zawsze, oprócz vim, także vim-static dla statycznego
vi; na wszelki wypadek.  I chciałbym nadal mieć taką możliwość (tzn.
przydałby się jakiś mądrzejszy %post).

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]