kernel & pcmcia

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 15 Paź 2003, 08:49:06 CEST

On Wed, Oct 15, 2003 at 12:43:55AM +0200, pbern w pbern.biz wrote:

> hehe... tyle ze pcmcia sprawdza czy czasem w kernelu nie jest odpalona
> obsluga pcmcia, jezeli jest to NIE kompiluje wlasnych modulow.. a jedynie
> programy do obslugi podsystemu pcmcia.

A co za problem przerobić pcmcia-cs, żeby kompilowała swoje moduły nie
zależnie od tego, czy są kernelowe?

BTW ponowie swoje pytanie z IRCa - czemu w kernelowych (przynajmniej 2.4
który mam w domu) pakietach pcmcia brakuje memory_cs? Przecież karty
pamięciowe to podstawowe urządzenia PCMCIA (to dla nich powstał ten
interfejs), nie wierzę, żeby w źródłach kernela ich nie było.

> A dlaczego by nie przejsc w calosci na pcmcia-cs.. skoro jest to nowsze
> itd... lepsze.. dzialajace.. ;) ?

"nowesze" i "lepsze" nie w każdym przypadku oznacza "działające"
- szczególnie jeśli chodzi o starszy sprzęt.

Pozdrowienia,
	Jacek