raac-converter: ra2ac (NEW)

Marcin /Averne/ Doliński devel-pl w averne.net
Śro, 15 Paź 2003, 14:24:46 CEST

wrobell napisał(a):
> On Wed, Oct 15, 2003 at 09:19:37AM +0200, averne wrote:
> [...]
> [...]
> [...]
>
> Dlaczego w języku polskim?
Bo jakoś moduł został założony miesiąc temu i nikomu się nie chciało nic
napisać. Teraz jest chociaż co poprawiać. Chcesz mnie wysłać na kurs
angielskiego? :) Zostanie poprawione, może jeszcze dziś.

--
Marcin Doliński
averne w averne.net