[ra] Sprawa python-pygtk-*

Śro, 15 Paź 2003, 14:27:44 CEST

On Wednesday 15 of October 2003 13:59, Jakub Bogusz wrote:

> Tylko GTK/GLADE, nie GNOME :)

OK. :) Nie za bardzo się orientuje, co jest częścią GNOME, a co tylko wymogiem
;).

> Wyleciało z Ra jeszcze przed wydaniem 1.0.
> Coś tego wymaga? Jeśli nie, to nie warto sobie głowy zawracać.

No żeby bawić się pygtk i glade w Ra, trzeba by było, albo mieć glade2 (spore
BR) , albo  używać glade, ale do tego  trzeba właśnie python-pygtk1.

> Raczej python-pygtk1 - ale czy jest zapotrzebowanie?

Dla mnie prywatnie jest ;) OK. Dodam python-pygtk1.spec (skoro już zrobiłem).

--
Mateusz Korniak