Nowe LiveCD

havner lpawelcz w elka.pw.edu.pl
Czw, 16 Paź 2003, 16:19:12 CEST

On Thu, 16 Oct 2003, Arkadiusz Patyk wrote:

> polecam squashfs

Widzialem, ze Twoja plytka z tego korzysta. W sumie moge sprobowac. Mialem
tylko dziwne sytuacje, kiedy na plycie mialem duzy system plikow (wtedy
iso) i podmontowywalem go przez loopbacka cdromy mi sie gubily (seek
error). Dlatego nie testowalem squashfs'a. Ale chetnie sprawdze jeszcze
raz.

---
Regards       Havner
GG: 2846839                                       havner(at)pld-linux.org
          "We live as we dream, alone"   - Joseph Conrad