SPECS: audacity.spec (HEAD)

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pią, 17 Paź 2003, 01:22:15 CEST

On Fri, 17 Oct 2003 01:05:17 +0200
wrobell <wrobell w ite.pl> wrote:

> ale nawet na DEVEL te zmiany nie powinny się ukazać, ponieważ ukrywają
> błąd a nie go naprawiają.

czy to że program zamiast używać bibliotek systemowych statycznie
zlinkuje wersję razem dostarczaną razem z tarbalem to błąd? Zwłaszcza w
sytuacji, gdy owa bblioteka została rozszeżona o funkcje niedostępne w
bibliotece systemowej? Wyciąganie pochopnych wniosków po przeczytaniu
commmitloga jak rozumiem nie jest błedem, nie wspomnę o kulturalnym
sposobie zwrócenia uwagi, a raczej wydania rozkazu.
nie przeniosłem na DEVEL a nie cofnąłem zmian. program pracuje bardzo
dobrze, buduje się prawidłowo, zestaw patchy jest przejrzany i
przepisany dla aktuanej wersji.
ale pewnie qboosh i tak coś znajdzie ;)

parafrazując Pawła, robię "won do wyra"

kolorowych snów

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]