[AC] mono

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 17 Paź 2003, 09:44:38 CEST

On Thu, Oct 16, 2003 at 10:41:44AM +0200, Artur Frysiak wrote:

> Testuje na nest/alpha

O ppc można męczyć ludzi od mono. Mają AFAIK assignment, żeby im na ppc
działało. Na axp i sprac, no cóż... Zresztą, nawet jeśli będzie działać
na axp i sparc to przeraźliwie wolno bo nie ma JITa. Chcieli AFAIK
używać <hehe>Ksi</hehe> na nie supportowanych przez JIT architekturach,
ale ja nie wierzę, żeby to się miało udać (a mam pewne podstawy :-).

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h