czary z /usr/lib/rpm/*

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pią, 17 Paź 2003, 11:20:04 CEST

On Tue, Oct 14, 2003 at 04:08:48PM +0200, Michal Moskal wrote:

> /usr/bin/rpmdeps?

Hmm, próbowałem trochę pogrzebać w źródłach rpma i wyszło mi, że
odpowiedzialny za to kawałek kodu znajduje się w rpmfc.c::rpmfcSCRIPT().
Nawet próbowałem to zepsu^Wnaprawić, ale jakoś psychiczna bariera
dotycząca grzebania w tak istotnej rzeczy, jak rpm jest dla mnie póki co
nie do przeskoczenia... ktoś pomoże?

Wydawało mi się, że dodanie takiego kawałka kodu:

	bn = basename(fn);
	if (!strcmp(bn, "package.xml"))
		fc->fcolor->vals[fc->ix] |= RPMFC_PHP;

umieszczone tuż po pętli szukającej #!/bin/... w pierwszych dziesięciu
linijkach pliku załatwi sprawę, ale jakoś i to nie chce zaskoczyć.
Anybody? W ostateczności zastosuję ten brzydki workaround przedstawiony
wyżej.

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.