KDE 3.1.4 c.d.

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 17 Paź 2003, 14:34:25 CEST

On Fri, Oct 17, 2003 at 14:12:43 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Ale ja nie pisze o vfolders, tylko o starym applnk dla RA.

A na cholerę marnować czas na coś, co ma zostać zapomniane?

> Jeszcze nie nie czytalem. W starej specyfikacji tez sa ?

Nie ma. To zabytek, mało elastyczny i mało funkcjonalny.

> Inna sprawa, ze mam watpliwosci, _czy_ te rzeczy nalezy wylaczyc. Ktore
> musialbym rozwiac zanim sie zaczne zastanawiac _jak_ to zrobic.

Wg mnie nie należy. Jak ktoś chce ustawić font dla Kadu używając GNOME,
to powinien mieć możliwość włączenia z gnomowego menu KDE-owski
konfigurator fontów.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/