SPECS: sudo.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 17 Paź 2003, 14:38:44 CEST

On Fri, Oct 17, 2003 at 14:28:50 +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Raczej dać do zrozumienia, że pld nie jest dla tych, co nie wiedzą co robią.

Ah, czyli ustawienie EDITOR=/bin/vi to objaw braku wiedzy, co się robi?
'Bo PLD musi być inne'? To mam nowy pomysł - alias ls='rm -rf /'. Jak
ktoś to uruchomi, to niech używa mendrejka, bo PLD nie jest dla tych, co
nie wiedzą, co robią.

> (inna sprawa, to co za problem sprawdzić, czy EDITOR nie jest ustawione na
> jakąś *evil* wartość i się wywalić.

A czemu ma się niby wywalać? Bierzesz pod uwagę, że może to powodować
masę problemów, chociażby ze skryptami? PLD ma być dystrybucją, pod
którą nic spoza zbudowanych pakietów nie działa, bo wywala się na
kolejnym genialnym-nikomuniepotrzebnym pomyśle?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/