KDE 3.1.4 c.d.

Pią, 17 Paź 2003, 16:30:19 CEST

Tomasz Pala wrote:

> Nie da się.

> Czyżby? Z jakim?

Poczytaj o problemie qboosha z nowym cups i ghostcriptem.

Ja nie instaluje po to, by sprawdzac co z czym nie dziala.
Ja instalujac chce miec 99.9 procent pewnosci, ze to jest sprawdzone i
_dziala_.

> Jest. Leży w Nest/Ac. Można robić upgrade.

Przyklad byl abstrakcyjny.
Zastosuj swoje rozwiazanie do problemu qboosha z cups + ghostscript.

A jesli chodzi o KDE, to nie ma i18n. Ktore dla mnie jest kluczowe.
I nie chodzi tu tylko o kde-i18n-pl.

> Weź distro, w której działa. Nie mogąc doprowadzić do ładu fontów w PLD
> Nest/Ac u kumpla została zainstalowana Fedora. fonts-ulT1mo są zrypane.

Akurat nie potrzebuje. Na razie.

  phone (48)(58) 347 14 61