SPECS: sudo.spec (HEAD)

Pią, 17 Paź 2003, 21:25:45 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> No tak, ale o ile mi wiadomo nie mamy czegoś takiego jak vi.spec. Są elvisy,
> vimy, nvidie i inne vimysły, więc nie widzę problemu, żeby takowy skrypt miał
> jakąś drabinkę if exist vim run vim, else run elvis else cośtam cośtam, else
> echo Get lost (oczywiście domyślnie by brał EDITOR, a jeśli EDITOR == /bin/vi
                            ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> to używamy drabinkę).
>
> Może być?

Jak ktos chce uzywac /bin/vi majac EDITOR ustawione na cos innego, to
znaczy, ze chce uzywac vi, a nie $EDITOR.

Nie uszczesliwiajmy nikogo na sile.

Jest tez powod, zeby /bin/vi nie byl skryptem: chec uzycia statycznie
skompilowanego vim-static na niesprawnum systemie. Skrypt z duzym
prawdopodobienstwem nie zadziala (chyba, ze /bin/sh tez bedzie skompilowany
statycznie...)

  phone (48)(58) 347 14 61