KDE 3.1.4 c.d.

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 18 Paź 2003, 23:50:40 CEST

On Sat, Oct 18, 2003 at 23:26:05 +0200, Jacek Rzęsista wrote:

> IE rulez ;)

Bo jest rozprowadzany razem z najpopularniejszym systemem. Ale dla
Linuksa go nie ma. I mogę śmiało powiedzieć, że brak nowej Mozilli to
dyskwalifikacja distro.

> Hę ? O jakim Fedorze ?

O takim, który został zainstalowany w miejsce PLD. Akurat właściciel tej
maszyny nudzi się i po kilku dniach ponownie zainstalował PLD, jednak
mam wątpliwości, czy mogę PLD instalować innym.

> bardziej do mnie przemawia :-) No i oprócz xcdroasta w Ra znajdziesz jeszcze
> parę programow do nagrywania - dla każdego coś dobrego.

Obawiam się, że nie dla każdego.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/