https pod epiphany

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 19 Paź 2003, 12:12:32 CEST

On Sun, Oct 19, 2003 at 10:49:58 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Byla na ten temat dyskusja jakis czas temu:z jakiej racji mamy za
> uzytkownika decydowac o wiarygodnosci certyfikatow ?

Przeczytaj tę dyskusję jeszcze raz, bo chyba masz wybiórczą pamięć:

1. nie decydować a umożliwiać łatwą instalację:
 a) nigdzie nie ma Requires: cert,
 b) są domyślnie zaznaczone jako niezaufane,
 c) ciężko zdobyć samemu Root CA.
2. żeby być konsekwentnym usuń z KDE:
 a) jest ich cała masa,
 b) wszystkie zaznaczone jako zaufane.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/