flagi procka i alsa na sparcu

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 19 Paź 2003, 12:56:55 CEST

Ilość rzeczy wywalających się na sparcu przez alsę robi się duża. Właśnie się
zabrałem za zrobienie tego domyślnego bconda na without w samym rpmie, ale...
nie mam pojęcia jak to zrobić. Nie udało mi się dogrzebać do jakiejś
dokumentacji na temat jak używać /usr/lib/rpm/macros (tzn. jak *odpalić*
makro zamiast je definiować... no i czy robić ifarch zwykły, czy może jakieś
bardziej kompleksowe rozwiązanie), a poza tym mam wątpliwości, czy to co ja
sobie zdefiniuję w tym pliku nie zostanie i tak przykryte wywołaniem %bcond_
ze speca. Ktoś się znający mógłby się wypowiedzieć?

Druga rzecz - przy okazji wątku o OpenAL dowiedziałem się, że u nas z tymi
prekompilatami na różne wersje x86 wcale nie jest tak różowo. O ile rozumiem
obecnie jedyną arch wykorzystującą pełne możliwości procka (tzn. mmx *i*
3dnow; athlon *używa* 3dnow, prawda?) jest athlon. Cała reszta x86 nie
korzysta nawet z mmxa. Jakieś pomysły co z tym zrobić?