prace nad AC trwają...

Karol Krenski pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Nie, 19 Paź 2003, 14:48:25 CEST

> Potrzebne sa obrazki:
>
> - dla okienka logowania kdm - 100x100
> - dla okienka "wyloguj" kde - 149x176
> - do splashscreena - 400x248
Już kiedyś odpowiedziałem komuś na taką propozycję. Splashscreeny nie
wymagają wielkich umiejętności. Raczej pomysłu i siedzenia godzinami
przy próbowaniu różnych gradientów, kolorów. Wystarczy wziąć jednego
boćka czy inny rysunek i powymyślać jakieś tło. Jeżeli mam trochę czasu
to wolę następnego boćka namalować niż bawić się gradientami.

Co do rysunku bociana do logowania/wylogowania to czekam na sugestię.

mimooh