gcc

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 19 Paź 2003, 21:01:00 CEST

On Sun, 19 Oct 2003 20:49:11 +0200 (CEST)
pbern w pbern.biz wrote:

> proponuje rozpoczac od glibc

naprawde nie wiem jaki masz problem z glibc, przed paroma dniami
budowałem z nptl (branch DEVEL) i wszystko poszło jak po maśle.
czytałem już pare Twoich postów w tej sprawie, ale może byś sprecyzował
o co chodzi, co nie działa, gdzie masz problem, itd.

pozdr.
freetz
--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]