proftpd: patch na v6 a revdns

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 19 Paź 2003, 22:17:40 CEST

On Sun, 19 Oct 2003, Marcin Król wrote:

> Witam.
>
> Dystrybucyjne proftpd nie widzi mi revdns'ow (np ftpwho, logi) pomimo iz
> wg konfiguracji powinno. Przyczyna okazala sie lata v6 ktora jest uzywana
> do kompilacji pakietu. Skompilowanie z nalozona lata, ale bez wlaczonego
> wsparcia v6 nie rozwiazalo problemu. Za to skompilowanie wogole bez laty
> v6 jak najbardziej pomoglo.

Swoja droga, odradzam trzech rzeczy przy proftpd:
- uzywania revDNS przy zapisywaiu polaczen do logow
(jak potem beda nazwy potrzebne
- zapisywania logowan w wtmpx
- odpytywania identa

wszystko to strasznie spowalnia dostep do ftp przy wiekszym obciazeniu,
co mialem okazje zaobserwowac na ftp.pld-linux.org.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-