KDE 3.1.4 c.d.

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pon, 20 Paź 2003, 09:09:44 CEST

Dnia nie 19. październik 2003 11:51, Paweł Gołaszewski napisał:

> Mi się nie buduje.
Zajrzyj tutaj:
http://jasio.myslenice.pl.eu.org/RPMS/SRPMS/k3b-0.8.1-2.src.rpm
a tutaj jest wersja na i686:
http://jasio.myslenice.pl.eu.org/RPMS/Ra+2.4.19_PACK+KDE3.1_PACK/k3b-0.8.1-2.i686.rpm
(ogólnie w tym katalogu są również indeksy do poldka jakby co).

> Właśnie - jakie?
> Bo aktualnie wyposarzyłem się w nagrywarkę i chciałbym obejrzeć co jest
> dostępne :D
xcdroast - polecam, używam do wszystiego - jeszcze się nie zawiodłem - u mnie
znajdziesz chyba troszkę świeższą wersję (razem z potrzebnymi
przyległościami, a nowsza o tyle, że obsługuje nagrywarki IDE bez emulacji
SCSI) niż w Ra
(http://jasio.myslenice.pl.eu.org/RPMS/Ra+2.4.19_PACK+KDE3.1_PACK).
Oprócz tego jest bodajże gcombust, gnome toaster - ale ich akurat nie używam,
więc neiwiele mogę powiedzieć.
--
Jacek Rzęsista
ICQ:19324277