plan ac (SPECS: libxml2.spec (HEAD))

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 21 Paź 2003, 19:45:07 CEST

W liście z wto, 21-10-2003, godz. 17:27, wrobell pisze:

> i nie bierz tego osobiście do siebie. po prostu zacząłem się zastanawiać
> po kilku Twoich wystąpieniach jaki kształt będzie miało Ac...

Np. ja buduje gnoma 2.4 i uzywam, mi dziala, nik nic nie pisze wiec
dopuki mi dziala uznaje to za dzialajace. Wszystkie nowosci 2.4....
buduje do AC, wiec jak narazie tak zostanie.
Jesli chodzi o 2.5 2.6 prosze o umieszczanie tego w -r DEVEL.

Jak dojdziemy do stanu takeigo ze w AC bedzie wystarczajaco duzo
pakietow, conajmniej tyle co w Ra, to byc moze zacznie sie mrozenie.

Mysle ze 2.4 to jest max jaki mozna uznac narazie.

Jesli bedzie 2.6 na tyle stabilne i bedzie dzialac, to czemu nie,
narazie trzeba skupic sie na budowaniu tego co dziala, buduje sie itd.
Tak naprawde potrzeba ludzi ktorzy beda to testowac i poprawiac.

W tej chwili potrzeba poprawic kernel (?) albo lirc bo sie ten ostatni
nie buduje. Dokladnie i2c. nie wiem zrezygnowac ? Raczej nie.
Bez lirca nie bedzie mplayera.

To samo jest z xemaxem na ppc i alphe.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>