plan ac (SPECS: libxml2.spec (HEAD))

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 21 Paź 2003, 19:49:40 CEST

W liście z wto, 21-10-2003, godz. 18:52, wrobell pisze:

> nie jest to prawdą. np.: stare kde albo mozilla albo glibc albo postgresql,
> mam wymieniać dalej?

po co komu stary psql mozilla jak jest nowa ?
Albo ja czegos nie rozumiem.

Trzeba sie zajac tym co sie nie buduje, szczegolnie dotyczy to ludzi
znajacych sie na ppc, sparca i alphe. Tu jest najwiekszy problem i
deficyt.

Wystarczy spojrzec na dzisijszego xemacsa.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>