SPECS: mozilla.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 20 Paź 2003, 23:06:05 CEST

On Mon, Oct 20, 2003 at 10:55:16PM +0200, wrobell wrote:

> jesteś wielki!

Łatwo było, tarball nawet leżał na distfiles (wersja z HEAD różni się
praktycznie tylko jedną linijką w Makefile, nie mającą znaczenia u nas).

Ale coś ciągle niedopracowane to jest - próbowałem otworzyć
sodipodi/about.svg - stwierdził, że nie umie. Dopiero po zmianie
rozszerzenia na .xml otworzył - ale gorzej zrenderowany niż pod gimpem.

> wogóle? wiesz może dlaczego?

Też mnie to zaskoczyło, wpisałem "mng" w wyszukiwarce na mozilla.org
i szybko znalazłem ticket w bugzilli (że bloat, że mało używany, że daje
się zastąpić przez gify i flash (sic!), że nie ma maintainera itp.
bzdurne argumenty) oraz drugi na temat dodania go z powrotem.
Z długimi flamami w komentarzach do obu.

PS. co się dzieje z cvs.pld-linux.org??? Znowu mam "Connection reset by
peer" :/