flagi procka i alsa na sparcu

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Wto, 21 Paź 2003, 00:17:44 CEST

On Sun, Oct 19, 2003 at 12:56:55PM +0200, Mariusz Mazur wrote:
> Ilość rzeczy wywalających się na sparcu przez alsę robi się duża. Właśnie się
ziew... a ja nie wiem kto popsul z ta alsa.
do kernela trza dodac opcje CONFIG_SOUND albo CONFIG_SOUND_MODULE i w
tym momencie alsa-driver i alsa-libs na sparcu sie zbuduja.
czy dzialaja - nie wiem - nie mam na moich skwarkach dystrybucyjnego
kernela ani zadnych kart wspieranych przez alse, ale... powinno to
troszke uproscic.
gdyby nie dzisiejsze problemy z brakiem pradu na wydziale powinno bym
commitnal zmiany do kernela - tak zrobie to chyba dopiero jutro...

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.