buildlogi i inne ogłoszenia parafialne

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 21 Paź 2003, 00:18:16 CEST

Jest problem na routerze po drodze do buildlogs. Sprawdza się stara
prawda, że studenci potrafią zajeździć wszystko co im się da w ręce i
wysycić każdą rurę (w tym wypadku C3550). Narazie trwają eksperymenty, ale
do tego czasu mogą być problemy z łącznością do buildlogs (aktualnie są
lossy).

Drugie ogłoszenie - nie ma mnie 2 dni i we wszystkich sprawach związanych
z RA proszę do ankrego. I tak ostatnio jest on bardziej dyspozycyjny ode
mnie, choć po dzisiejszym otwarciu klastra jest szansa, że będę miał
więcej czasu.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...