Nowe LiveCD

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Wto, 21 Paź 2003, 09:36:34 CEST

On Thu, Oct 16, 2003 at 02:10:52PM +0200, Michal Abramowicz wrote:
> [...]

sprzęt:
jakis tekram (moduł sym53c8xx)
cdrom + nagrywara scsi
p3-600
dżforce 32mb.
mysza psowa z kręciołkiem działa jako exps2.

Wszystko działało, Xy jako vesa costam, mplayer i inne.

Ale nie udało mi się uruchomic gpm'a + myszki w Xach.

Jak dla mnie brakuje mozilli/galeona/opery + java + flash.
Tzn nie widziałem w wmakerze ;-) i nie sprawdziłem czy jest.

I to by było tyle. Projekt się zapowiada ładnie. Moge testować.

--
Cytat dnia z pewnej reklamy:
"Nasze nagrywarki przegrywają tak szybko, jak nasza reprezentacja"