plan ac (SPECS: libxml2.spec (HEAD))

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 22 Paź 2003, 00:21:40 CEST

On Wed, Oct 22, 2003 at 12:17:51AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Mozesz rozwinac ?

Moje wspaniałe skrypty się często sypią (można to rozumieć dwojako --
albo ,,docierają się'', albo python jest inny od sh i wywala się głośno
jak coś mu nie pasuje, wobec czego zamiast działać nie do końca dobrze
nie działa wcale).

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h