Subversion

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 22 Paź 2003, 11:51:18 CEST

Wczoraj zainstalowałem sobie subversion i przeniosłem swoich rzeczy do
repo SVN. Serwer zainstalowałem w specjalnie przygotowanym chroot z Ac
(i apache-2.0). Właściwie mi to działa, ale mam parę uwag do pakietu:

1. skrypt cvs2svn używa pakietu pythonowego "rcsparse", ale ten co mamy
w PLD (zbudowany z HEAD) się nie nadaje - brakuje mu modułu compat.
cvs2svn działa z pakietem "rcsparse" dostępnym w źródłach subversion

2. subversion-tools zawiera jedynie cvs2svn, więc nazwa jest myląca.
Pozostałe dodatkowe skrypty subversion są w %doc głównego
pakietu.

3. W subversion.spec jest conditional: net_client_only
Umożliwia on zbudowanie subversion dla Ra (bez apache-2.0), ale tylko
klienta. Nie rozumiem czemu nie ma możliwości zbudowania także serwera
SVN, jedynie bez modułów apache. WebDAV to tylko jeden ze sposobów
dostępu do repo SVN.

Pozdrowienia,
	Jacek