GUI dla gg2

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Śro, 22 Paź 2003, 15:14:24 CEST

On Wed, Oct 22, 2003 at 12:06:27PM +0200, Paweł Sakowski wrote:
> Kto wydzielił z gg2 podpakiet gui-gtk+2?

ja

> Toto ma jakąkolwiek
> funkcjonalność bez GUI? Bo ja to się swoje napieprzyłem zanim się
> zorientowałem dlaczego mi GG wisi na gtk_main() bez pokazania chociażby
> małego okienka.

ma, mozesz przykladowo zaladowac sobie plugin "remote" i polaczyc sie
bez udzialu gui. Gui nie jest konieczne do dzialania reszty.

moze lepiej podstawowy pakiet nazwac gg2-core, moze w takiej formie
bedzie mniej mylace.

--

Marcin Krzyzanowski
www   : http://krzak.linux.net.pl