PLD Live CD 0.20

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Śro, 22 Paź 2003, 22:35:18 CEST

Dnia wto 21. października 2003 23:23, havner napisał:

> Niech zgadne, masz piix (IDE). Jak bedzie autodetekcja to sie przyjrzyj.
> Jesli tak to juz znany issue. Moja wina, maly blad w skrypcie. Przepraszam
> wszystkich ktorym to wyskoczylo. W nastepnej wersji bedzie oczywiscie ok.
Hmm, ja też mam piix (i815) i startuje mi OK. Tak w ogóle muszę powiedzieć, ze
kawał dobrej roboty ! Brawo ! Odpaliłem najnowszą wersję - Gnome śmiga jak
nigdy w życiu, kde też całkiem całkie, Open Office działa :) To wszystko do
kupy działa szybko jak nie wiem co :) Z takich próśb o pakiety: joe, kontour,
karbon. Są szanse ? ;) A pldconf - rewelacyjny pomysł :)
--
Jacek Rzęsista
ICQ:19324277