Oszczerstwo bylo: Re: SPECS: perl-Archive-Zip.spec (HEAD)

robert j. wozny speedy w ziew.org
Czw, 23 Paź 2003, 00:00:28 CEST

Quoting Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl>:

> Spidiemu się nudzi i powyłączał wszystkie serwery pld do jakich ma dostęp.

specjalnie przeczytalem ten list, bo ktos mi kazal...

1. Jest to oszczerstwo. W prawie polskim jest to czyn karalny. O ile
   tego nie odszczekasz moge wystapic z pozwem cywilnym. Grzywna,
   ograniczenie lub pozbawienie wolnosci do lat dwoch. Stan prawny na
   99 rok. Brniesz dalej?

2. dostep mam do wiekszej ilosci serwerow niz Ci sie wydaje. Jakosc
   poczta Ci dziala co ?

3. cvs ma problem ala ep09 dzis rano. niestety nie jestem w stanie
   wsiasc w taksowke i na kazde takie zdarzenie jechac do ICMu. Jutro
   shog zresetuje ta maszyne.

23:28 <@bzzz> shog: bedziesz jutro na pawinskiego moze ?
23:29 <@shog> bzzz: tak, raczej tak. ale do pietnastej, bo ide na
zajecia.
23:29 <@shog> i raczej tez nie jakos zabojczo rano ;)
23:29 <@bzzz> shog: a bedzie Ci sie chcialo rebootnac cvs ?
23:30 <@shog> a, to dalej wisi? Sebek mi cos mesgal, ale myslalem, ze
to nieaktualne juz.
23:30 <@shog> chyba ze to nowy issue ;)
23:31 <@bzzz> nie... nowy issue.
23:31 <@shog> ok, to przypomnij mi tylko.

pisze to, i rozmawialem z nim korzystajac z sieci przez telefon
komorkowy - co naraza mnie na dodatkowe KOSZTA. rozumiem, ze tymi
kosztami mam obciazyc Ciebie ?

4. PLD/ac niezbyt nadaje sie na PPC z jednego powodu: osoba
   "kierujaca" powstaniem/robieniem tej wersji nie reaguje na
   wielokrotne prosby o _wycofanie_ niedzialajacych pakietow. Dzieki
   czemu powstaje koszmarek, ktorego nie daje sie uzywac.

5. Dwukrotnie byly usuwane poprawki na glibc, przez co glibc NIE
   INSTALUJE SIE na ppc (w czystej instalacji a nie upgrade). Trzeci
   raz umieszczenie i po pewnym czasie stweirdzenie ze znowu spec jest
   uszkodzony mija sie z celem. Ja POTRZEBUJE dzialajacych rzeczy na
   PPC a nie na ia32. (przy okazji pare innych rzeczy bylo zrobionych
   TYLKO dla ia32 - bo komus sie nie chcialo sprawdzic czy pakiet sie
   nie robi na maszynach nie majacych mmx'a - na przyklad)

6. Jak dla mnie publicznie EOT. jezeli cos chcesz to na prywatnych
   majlach moge Ci wytlumaczyc.

--
robert j. wozny
... Lubie mowic o niczym. Jest to jedyna rzecz, na ktorej