ladne logowanie [Re: prace nad AC

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Czw, 23 PaĽ 2003, 11:33:10 CEST

Le jeu 23/10/2003 à 02:03, Paweł Gołaszewski a écrit :

> Mylę, że warto się zastanowić nad zmian tego stanu rzeczy...

A najpierw w RPM-ie pogrzebać. Bo ten, niezależnie od $(locale -k
charmap) wyrzuca to, co mu zapisano w specu (praktycznie jako strumień
oktetów). Tak więc pisząc speca trzeba zgadywać jak użytkownik będzie
miał ustawione środowisko...

Swoją drogą, komu należy truć dupę o zmiany w RPM-ie? Na rpm.org żadnej
bugzilli ani niczego podobnego nie znalazłem.

| Pawel Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |