ocaml i RA 1.1

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 23 Paź 2003, 20:59:47 CEST

On Thu, Oct 23, 2003 at 04:45:25PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Ocaml na alphie sie zbudowal i teraz czeka mnie przebudowanie wszystkich
> rzeczy ocamlozaleznych.
>
> Na pewno na alphie, ale za wzgledu na zmiane domeny, dodanie md5 w specu
> pewnie pojdzie na wszystko.
>
> Zatem sie waham: budowac z 3.06 czy 3.07 (dla RA 1.1) ?
>
> Co na to znawcy okolic OCamla ?

Wrzuciłem oficajlny patch #2, teraz nie powinno być z 3.07 żadnych
problemów. Warning: wszystkie ocaml-* trzeba przekompilować. Niestety
mogę być słabo osiągalny (ostatnio mam mało czasu), ale postaram się
pomóc w razie problemów.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h