SPECS: libgtop.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 23 Paź 2003, 21:26:59 CEST

On Thu, Oct 23, 2003 at 07:56:50PM +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> nie zauważyłem, żeby do czegokolwiek potrzebne były, to wywaliłem.

Aha, czyli też do cofnięcia.

To są biblioteki linkowane dynamicznie, a nie wczytywane przez dlopen()
- *.la dla nich są używane przy linkowaniu z nimi przy użyciu libtoola
(czyli w większości przypadków), w tym także do generowania zależności
linkowania w dalszych *.la (w których dependency_libs się różni
w zależności od tego, czy używane biblioteki miały *.la czy nie).