ntop - uid

Nie, 26 Paź 2003, 11:57:02 CET

Marcin Bohosiewicz wrote:

> Tak.

Jeden mowi, ze tak, drugi ze nie. Moze uzgodnicie poglady?
Czy tez prawidlowa odpowiedz brzmi: "moze nalezec, ale nie musi" ?

> PS. Po co ta zmiana?

Jak to po co ? Przeciez sam narzekales, ze jest kolizja UID-ow ;)

A dlaczego akurat ten zmieniono ? Moze nut uzywal tego UID-a "legalnie"
(byl zarejestrowany w PLD-doc/uid_gid.db.txt), a solidpop3d "nielegalnie" ?

BTW: nie wiem, zgaduje. Nie ja zmienialem...

  phone (48)(58) 347 14 61