[ra] kdemultimedia.spec

Nie, 26 Paź 2003, 12:24:20 CET

Bartek Szady wrote:

> Postanowiłem zbudować kdemultimedia i mam kilka pytań:
>
> Czy zasoby językowe dla kio_audiocd nie są włączane do kaudiocreator z
> jakiegoś powodu czy przez zapomnienie?

Moze przez przeoczenie. Ktorego pliku brakuje ?

> Budowanie z --enable-final wysypało się na:
>
> In file included from libinput_la.all_cpp.cpp:12:
> httpInputStream.cpp: In method `struct FILE *
> HttpInputStream::http_open(char *)':
> httpInputStream.cpp:268: implicit declaration of function `int
> __swab16(...)'
> libinput_la.all_cpp.cpp: At top level:

Niektore zasoby nie kompiluja sie przy wlaczonej optymalizacji.
Wyglada na to, ze w sekcji przy zdefiniowanym makrze _OPTIMIZE_
skopane sa naglowki glibc / kernela w czasci dotyczacej sieci.
Wyjscia jakie widze:
- ograniczyc stosowanie tych makr wylacznie do plikow, w ktorych sa
  potrzebne i wylaczyc przy ich kompilacji optymalizacje,
- calkowicie wylaczyc optymalizacje w tym specu.
- poprawic naglowki.

Pierwsze jest trudne do realizacji przy przyjetym przez deweloperow KDE
sposobie budowania (wszystko do jednego worka)
Drugiego robic nie chce.
Trzeciego sie nie podejmuje zrobic bez calkowitej separacji naglowkow glibc
i jadra.

> [...]
> inputDetector.cpp:22: warning: `const char * filestrglobal2' defined
> but not used
> make[4]: *** [libinput_la.all_cpp.lo] Error 1
> make[4]: Leaving directory
> `/home/bszx/compilations/rpm/BUILD/kdemultimedia-3.1.4/mpeglib/lib/input'
> make[3]: *** [all-recursive] Error 1
>
> Bez --enable-final przechodzi.
>
> Czy linie w specu:
>
> # nasty hack: these sources do not compile with optimization enabled
> echo -e ',s: -O2::g\n,w' | ed mpeglib/lib/input/Makefile
>
> mają związek z tym błędem (używam -O6 zamiast -O2 więc powyższe nie

Jak uzywasz -O6 to nic dziwnego, ze nie dziala.
Powyzsze linie wylaczaja optymalizacje (zakladajac, ze jest to -O2) przy
kompilacji wybranych zasobow.

Umiesz poprawic i przyslesz pacza, to moge wlaczyc.

  phone (48)(58) 347 14 61