mysql cluster

Pią, 24 Paź 2003, 16:12:53 CEST

On Friday 24 of October 2003 12:31, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Skoro mamy możliwośc odpalania wielu serwerów postgresql równocześnie to
> czemu by nie zrobić podobnie w mysqlu.

Zrobiłem - zmiany w plikach SOURCES/{mysql.init,mysql.sysconfig}. By móc
testować te zmiany wystarczy podmienić owe dwa pliki (nie testować na ważnych
bazach ;)

Próbowałem zachować kompatybilność z obecnym sposobem obsługi baz.
--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux