SPECS: perl-Imager-Graph.spec (NEW) perl-Imager-Plot.spec (NEW)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 25 Paź 2003, 23:33:57 CEST

On Sat, Oct 25, 2003 at 11:02:42PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Sprawdzales, czy to dziala jak nalezy w przepadku uruchomienia bez terminala
> (tak bedzie z crona na builderach) ?
>
> Bo z praktyki wiem, ze zwykle ignoruje wtedy stdin...

Tu powinno działać - czyta bezpośrednio z <STDIN>.
Większość modułów korzysta z funkcji MakeMaker::prompt, która ignoruje
stdin jeśli nie jest terminalem, przyjmując wtedy odpowiedź domyślną.