[ra] kdemultimedia.spec

Bartek Szady bszx-pld w bszxdomain.edu.eu.org
Nie, 26 Paź 2003, 10:04:24 CET

Cześć

Postanowiłem zbudować kdemultimedia i mam kilka pytań:

Czy zasoby językowe dla kio_audiocd nie są włączane do kaudiocreator z
jakiegoś powodu czy przez zapomnienie?

Budowanie z --enable-final wysypało się na:

In file included from libinput_la.all_cpp.cpp:12:
httpInputStream.cpp: In method `struct FILE *
HttpInputStream::http_open(char *)':
httpInputStream.cpp:268: implicit declaration of function `int
__swab16(...)'
libinput_la.all_cpp.cpp: At top level:
inputDetector.cpp:21: warning: `const char * filestrglobal1' defined
but not used
inputDetector.cpp:22: warning: `const char * filestrglobal2' defined
but not used
make[4]: *** [libinput_la.all_cpp.lo] Error 1
make[4]: Leaving directory
`/home/bszx/compilations/rpm/BUILD/kdemultimedia-3.1.4/mpeglib/lib/input'
make[3]: *** [all-recursive] Error 1

Bez --enable-final przechodzi.

Czy linie w specu:

# nasty hack: these sources do not compile with optimization enabled
echo -e ',s: -O2::g\n,w' | ed mpeglib/lib/input/Makefile

mają związek z tym błędem (używam -O6 zamiast -O2 więc powyższe nie
zadziałało)?

Pozdrawiam
	Bartek Szady